close
首先我想要感謝今年有幾位甜蜜的好朋友送我這些護膚&底妝產品當生日禮物
想必大家都常看佛比出油脫妝幾萬年了……TT TT (我也不想啊…)
可我的毛孔就是太容易出油了…

這三樣明星商品針對妝前保濕、妝前飾底、以及妝後定型 有極大的功效!
真的是救了我一命…以往二小時可能妝就不見了
現在至少還可以撐個六小時!也多虧了平常多保濕以及妝前大保濕的觀念哦!

These three product are my birthday gifts from my best friends. I think they all know that I've been bothered by my makeup duration problem. My skin is very oily, so foundation usually can't stay long on my face which makes my makeup looks like a disaster after 2hours. But this time, thanks to them, I have the opportunity to try foundation primer, pore primer and power as well, all from very famous and well-known quality brand. So, let's check this out!

1: Laura mercier: 迷你煥顏凝露 Mini Foundation Primer
 在化妝水之後 輕輕地塗抹在臉上按摩直到吸收
→ 心得: 非常保濕 好吸收 皮膚會顯得透亮許多 (不管是保養程序還是上妝前都可以用哦!)
You can put it whether you put makeup on or not, cuz this is the moisture procedure which you have to do everyday. 
It gives you a moisturized face to face the up-coming product. 
 
2: NARS: 無所畏!零孔慌妝前乳 Pore refining Primer
正所謂零毛孔的訴求(佛比的毛孔大概比雪黎歌劇院還大 看來是很難零毛孔了…)
為使調理控制肌膚所需要的水份,所以明顯可以感受到它強大的保水性
→ 心得: 保濕、不油膩,讓上粉底液之前的臉是準備好的,隱形毛孔與細紋。
It smooths your pore and wrinkle to a pretty well level, making your skin nice and clean, and also very moisturized and bright.

3:Smashbox: 水彈力定型粉餅 Photo Set Pressed Powder
我終於明白為什麼叫 photo set ,因為真的很定型!又輕透!
→ 潤飾效果一極棒!完全零負擔!
This is I think the best facial power I've ever used. It's really light and refined. You won't feel anything heavy on your face after you put it. I like it!

 


最近出門都上底妝和畫眉,簡單舒服, 我有防曬啦別擔心,只是因為不是我介紹的重點就沒有照出來了。
THis is the order of my makeup this time (including sun block):
I'm sorry this time I didn't make it to take a photo of Laura mercier, the photo next to 2 is NARS, as you can see the texture is watering and light. 
 

泛紅很嚴重 My red red skin

質底輕透+修飾效果佳!



最喜歡的MAC粉底液
請看 這篇→

【美妝】M.A.C.讓我變有錢之韓妞大改造~




EYEBROWS!
越來越上手 最近不到二分鐘就可以畫完超粗眉了~嘿
我使用BB蛋而不是粉撲,這樣上的更均勻!



補全臉 (BB 蛋 ING)


對不起…我的晚上八點照被無名吃了我放不上來…



 喜歡佛比的分享請推推和讚讚吧^^
Thank you all! PEACE YALL! hahaha!!


粉濕頁也歡迎你~~~~~~https://www.facebook.com/lovephoebeholic
arrow
arrow
    全站熱搜

    phoebeholic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()