close
 

這一天與同班同學過年前來個小聚餐
終於吃到了一直很想吃的 薄多義
我們是去中山捷運站的分店~
不只是只有吃飯,有人還帶了桌遊來要大家一起玩~
實在太好笑了!!!!!!!
好~廢話不多說
來讓佛比用照片說故事吧!


My classmates and I went to Bite 2 Eat today for lunch. We also played a game call "Bang" which is complicated and funny. I will try to explain the dishes and how I feel about them but I'm not sure I have enough space for detail. Here we go!

 
在捷運站外先拍個幾張 ^^
while waiting for others outside of the MRT



Jason眺望遠方在幹嘛?
被打了一拳之後才對鏡頭假笑一下 XD

Aurora always abuses Jason to look at the camera hahaha!



今天把這頂帽子戴出來
其實還是第一次戴出來吃飯
有點害羞
之前有介紹過 是Humor Hunter
【穿搭 】獨特風格x絕對質感=Humor Hunter (上)

Actually this is the first time I wear it out.



一看到菜單會覺得哇好可愛好特別~


牆上的裝飾也獨樹一格 (只是…我好像不是走這種路線的 所以我覺得還好)




油光閃閃~


側拍真有趣 ^______^


我的開胃菜 : 炸小卷莎莎 (我是點主菜加109套餐有$35飲料與法利亞小點)
個人覺得偏鹹 其實是真的有點太鹹…旁邊的莎莎就是蕃茄這樣
然後在旁邊的沙拉很無味
裡面還有看似是沒有清乾淨的小卷內臟嗎?
我也不曉得…我就挑掉了。


My appetizer Fried Squid is so so, a lil bit too salty, and salsa sause tastes just like tomato. The side salad, you won't even notice its existence.


Eva 點的前菜是這道:
煙燻鴨胸香橙沙拉 Smoked duck breast salad with tangerine dressing.
說實在的這道前菜的名字就是騙人的吧
它的香橙並不是dressing啊,只是放在一旁的被我照進去的小柳橙
裡面的醬附的是很不夠的蜂蜜芥茉 Eva還又跟他們多要了一些
不然好像在吃草~


Honestly, the name of the dish is wrong wrong. Its dressing is not tangerine, they just put a lil bit of tangerine in the salad, and the dressing is actually honey mustard. Eva said the dressing or the sause whatever is literally not enough at all. She had to ask them to give her more or she felt like she's eating grass. 


大家點來share的Pizza
瑪格莉特 Margarita $209
他的Pizza有讓我驚艷(雖然小小的)!
餅皮香Q有彈性 加上入口即化的餡料和起士
是今天讓我有回憶的一道菜

The pizza is the only thing that I can remember of this restaurant. If you are a pizza lover, you will know what I'm talking about.


這是甜的蜂蜜米克斯 Honey Mixed Pizza $179
 一開始有點害怕 
因為我不喜歡甜鹹一起吃
但是店員極力推薦 我就很緊張的試試看了!
其實還不錯
蜂蜜的香甜和濃郁的起司 有意想不到的衝擊
喜歡的人會喜歡
但應該還是有人覺得甜 pizza很怪  
 哈哈哈
Sweet Pizza!!! I think it's kind of weird but in a good way. Once I tried, I don't think it's as weird as its name anymore. :P 





香蒜辣味麵~$130
顧名思義就是很辣又很蒜~





這道是我點的 燻嫩鴨胸蒜辣麵~$190
也就是多了鴨肉這樣~
小到中辣的程度 但還是有辣到唷~
鴨胸肉煮的恰到好處不老也不硬~!
麵條Q彈不硬不爛~不錯!


Pasta is Good! :) I love the smoked duck breast here, and the spicy favor. It's very savory. Also the pasta is well-cooked.










大家可愛的笑臉 




烤鳳梨派佐義式冰淇淋~$99
我沒有吃,但他們說冰淇淋好酸唷~科科科


像極了Chef Ramsay! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!


野莓寶石泡芙 Puff with Berry Jelly $99

千層派和卡士達醬浮在野莓果凍的視覺效果很誘人~
但是你吃起來就像你看到的這樣→可以想像。

A mediocre dessert. It tastes like what you see, not very special and surprising. 


Belinda 的發送小禮物時間~so sweet
每個人都有按摩器和泡湯包~哈哈哈哈哈哈哈




Jason got something to eat....lol


I really think we do look alike! XD



 
The game of "BANG"! HAHAHA!!! 大家玩的很認真!這遊戲真的很複雜!

Beauty with the hat!


明亮又大的空間 很加分!
I like its space design, comfy and bright!





側影殺手!!! 


今天的午餐約會穿搭~


我同學們太口哀了!
They are soooo cute!








Hope you guys like it!
請幫我分享和推推和按讚吧^^真的非常感謝!
Love you all


arrow
arrow
    全站熱搜

    phoebeholic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()