close


 過了一個禮拜,該復診了!
回診時敷麻藥

THis is the second time of injection, about a week later since the first time.



鼻頭有明顯的再拉高一點點
This time is to adjust my nose.



那就來放幾張比較圖囉!Before and After time!






這張是當天復診前後拍的~剛打完有點高 可是過幾天就會消一些~
First time vs Second time




打完第二次 過了二天吧~



接下來又是剛打完就跑出去頂著個腫鼻到處跑大家一定會覺得我很奇怪

可是其實照相起來的效果還不錯 ^^ 我喜歡~
Hahaha once again, after the second injection I went out. I know people will find out my nose is weird cuz it's still swollen. but I think it looks good on photos, and I believe it will look better a few days later.


哈哈 我跟點點 還約好之後要一起去做一個真的鼻子!




這張是在跨年拍的~是不是有好一點!:P

Happy New Year! I took this on the New Year's eve!


有朋友看到我會說:咦!你長的有點不一樣!可是說不出來是哪裡不一樣?

也有人超眼尖一看到我就說:你的鼻子!好好看!!

呵呵~

我就會說對對對 我去打微晶瓷了~

微整型就是這樣啊~微微的變漂亮~
 
最大的差別是晚上側睡在哭的時候眼淚不會像之前一樣直接掉在枕頭上有了山根卻沒了愛人
現在眼淚會在我的山根上積成一灘小水漥我還得用手去擦掉 其實有點麻煩 哈哈哈

I am saying the biggest difference is that when I cry at night, the tears won't just fall onto my pillow like they used to. Now my tears will just collect into a puddle in the side of my nose when I sleep on my shoulder side. And I have to wipe them off by myself...it's kind of annoying tho..haha.
 
希望2013年大家都會很漂亮~人漂亮~心也漂亮~
讓我們一起變美美吧~

這是美麗漾的網址有興趣的人可以參考 :) 
BelleYoung 美麗漾醫美診所

這是最近的活動→ 超優惠的喔^__^ 請點我

如果喜歡的話請幫我推推和Like 感謝大家~
Love you all 





 
arrow
arrow
    全站熱搜

    phoebeholic 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()