close


哈囉大家~今天又來分享種睫毛的成果了~
種睫毛這種事果然就是一次就上癮

接下來有二個分別在不同地方給不同植睫師種的效果~

This time I am going to share the my eyelash extension in two different places. Both of the beauty cosmetologist are my friends, so here we go!
 

這間是朋友自己經營的工作室位於板橋~
我朋友非常細心
呵呵因為剛起步所以還算慢工出細活
但是每個環節,從分析你的眼型、睫毛生長的週期、和合適的長度與翹度
都會很耐心的解釋哦!

而且她的膠也是屬於溫和不刺激的~
真不曉得之前為啥接的膠都會告訴我 會刺是正常
所以有住在新莊板橋的女孩們 有興趣可以去找她 讓妳的睫毛變漂漂~

The studio is located in BanChiao, New Taipei City.
I think she is a very patient cosmetologist, who will answer you all kinds of question in detail and explain clearly. If you are interested, you can see the facebook link below.


根根分明又非常的捲翹 
 
 
地址: 新北市板橋區中正路216巷2弄10號
FB網址在這裡→ Riddle Eyelash Extension 植睫工作室

************************************************************************************************************************

接下來要分享的就是在一個月之後 
在Riddle那邊接的也掉的差不多了
機緣之下又認識了另一位植睫師~

我就是那種 會一直試不同人的消費者~科科
 
她幫我接了上睫毛 (她非常直爽的說 我幫妳又長又美的~接完一定超美!)
哈哈哈哈 人非常有趣的一位大姐

但是一接完上睫毛 又說 來我幫你接下睫毛!
我說,啊?我很少聽有人種下睫毛的?
但是她說 不是每個人都有技術接 或是敢接 
有時候因為膠的關係 會刺眼
可是她的膠也是完全不會刺眼的~


This one is cool though. I like the last one too, but I am the kind of person who wants to try everything, so I decided to try different extension studio when the last extension falls off. I enjoy this one as well. She not only did my upper eyelash, but also my lower eyelash!!! How AMAZING that is!!! See! my eyes look bigger!! haha LOVE IT!
 

有看到嗎?是不是整個眼睛又有放大的效果!

















整個人都不用化妝了~因為眼睛就很有神了啊!(將將)

You don't really need makeup once you do the eyelash extension, because it makes you look wonderful.








這位植睫師是在微風廣場附近接的
有興趣的女孩想要相關資訊的可以留言給我唷 ~ :)


喜歡這篇的話請幫我推推和Like 感謝你們
Love you all 

 


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    phoebeholic 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()